Klant
FoodSence
Product
Tv-commercial

[tv-commercial]

In 2003 begon Foodsence met het kindermerk Fred&Ed, een merk voor kinderen in de leeftijdsgroep 4-12 jaar. Leuke, innovatieve food producten passend in een verantwoord voedingspatroon en dat in zoveel mogelijk productcategorieƫn in de supermarkt. Foodsence benaderde Fixvison om mee te denken over een nieuwe Fred&Ed TV-commercial. Tijdens de brainstorm sessie kwam het idee van een kettingreactie op tafel dat enthousiast werd meegenomen naar onze 3D afdeling. De kettingreaktie werd eerst in een virtuele 3D omgeving in elkaar gezet, en vervolgens in de decorafdeling getest en uitgewerkt. Voor de uiteindelijk tv-commercial componeerde Fixvision ook nog eens de muziek. Lekker handig!

Resultaat

Deze TV Commercial is een goed voorbeeld van de brede dienstverlening van Fixvision: We treden zowel op als creatief bureau, en als uitvoerend producent. Bovendien komt ook de muziek uit onze koker. De set voor deze commercial is geheel ontworpen in eigen atelier. Je zou het niet verwachten, maar de de houten constructie werkt echt!